081201, 16.09

Nytt hår. Ny månad. Ny förkylning.

Idag får man öppna sin chokladkalender, mums<3



Imorgon ska jag och Johanna ha systuga. Hihi. Blir bra. Hoppas jag!

Min näsa är ett mysterium, det kommer hur mycket snor som helst ur den (som johanna gärna lyssnade om idag hah!), samtidigt som det är helt igentäppt och jag känner knappt några lukter alls. Förutom bajslukten som var i skolan idag. Ew. För att göra det härliga ännu härligare kliar den som fan, och hur mysigt är det liksom?! Inte alls faktiskt. Näsklideluxe08, wowowo.



SKJUT JULEN, ÖVER OCH UT! / L.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag lyssnar gärna imorgon också! systuga med kaffe glögg lussebullar te saft oboy mackor kakor och mat!

2008-12-01 @ 20:50:03
URL: http://johannaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0