081207, 13.24

Den årliga julångesten är på ingång med stora kliv. Fan. Okej att det är lite mysigt när alla träffas och är snälla mot varann och allt det. Men varför ska allt var så uppblåst!? Räcker det inte bara med att man träffas och dricker lite glögg och äter pepparkakor, ser på kalle, snackar skit och sen är det slut? Sedan ska jag inte säga att jag inte tycker det är typ roligast i världen med att få julklappar och att ge bort saker till dom jag tycker om heller. Det är bara det jag tycker inte att det behövs så mycket. Dra ner på kraven liksom! Och det är klart att man vill att ens hem ska var fint och städat när man tar hem folk, men för den sakens skull är det bara fel att man en vecka i förväg ska stressa ihjäl sig för att man ska få bort varenda litet dammkorn. Det är aldrig så rent annars och alla vet om det, så what's the point!? Åh. Jag blir trött.

Min förkylning har blivit riktigt dålig igen. Nu har jag dessutom hemskt ont i halsen också. Dö.

Den här dagen är dålig. Jag vill bara vara själv. Vill inte ens ut till stallet, trots att jag inte varit där på två dagar nu. Dö.

Kommentarer
Postat av: Elin the man

du har blivit en gnällspik, jag vet inte när jag läste något upplyftande här! Goding du skrattar jämt men här är du en souerpuss!

2008-12-12 @ 20:20:10
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/
Postat av: klara

ångest, ångest, ångest, när fan ska du ge dig med all din ångest. Jag gillar dig.

2008-12-17 @ 13:31:15
URL: http://gatsopare.blogg.se/
Postat av: Hexagon

Hejsan! Vad sägs om att börja prenumerera på vår blogg? Du kommer inte att ångra dig :)

2008-12-31 @ 00:10:39
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0