081116, 18.51

Jag har varit dålig. För att jag inte skrivit på straffbart lång tid. Men har liksom inte känt att något varit värt att skriva om. Förutom Fuerteventura med mamma och sofia, som var helt underbart!

En vecka var vi där. Och det jobbigaste vi hade att tänka på var om vi skulle vara på stranden eller vid poolen under dagen. Då kan ni tänka er :) Sen buffé hela veckan, dagens alla mål! Och därimellan glass, frukt, kaffe och alkohol så mycket man bara orkade och klarade av. DET kallar jag semester!

Sedan har jag väl hunnit med en liten inläggning på sjukhuset också, som började med bakis/magsjuka, utorkning blev resultatet av det och till slut blev det en akut transport med plingplongtaxi till plåsterhuset där jag blev kvar några dagar och kunde sedan åka hem med stränga order om hur jag nu ska leva mitt liv i fortsättningen..

Något mer har det väl inte hänt, förutom att vi börjar komma i ordning nu i lägenheten och både jag, mamma, sofia och casper stortrivs på rätt sida av stan igen :) Har fått så nära till stallet att jag kan gå dit på bara 10 minuter! Och min fina bästaste ponnyhäst är frisk nu och det gör mig så glad att jag bara vill skrika rakt ut!<3

Hösten suger som vanligt också. Jag hatar vad den gör med mig och hur den påverkar hela mitt liv! Fast det som gör den här hösten mer värd än tidigare höstar är mitt körkort som jag är så galet lycklig över! Blir lika glad varje gång jag sätter mig i bilen och höjer upp volymen till max och bara drar iväg med Alice Cooper i högtalarna, som för tillfället är världens bästa bilåkarmusik!


Skepp åhoj, tare lugnt hehe


Kommentarer
Postat av: ida

hej säääxii :D

2008-11-17 @ 20:33:54
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0