081118, 11.44

Sitter i skolan. Lyssnar på bra musik<3 Totte visade precis en bild på hur halsen ser ut inifrån. Det såg ut som något helt annat än en hals, tro mig..! >< 

Jag har mina randiga byxor på mig idag, gorgeous mwaah! Slänger kanske upp en bild på dom sen! :)


Min kropp gör ont, så jävla skitont! Inuti. Det gör mig nervös. Sa det till min doktor igår när jag träffade henne i stallet, hon sa att det nog inte berodde på diabetesen, men faktum är att när min blodsocker är bra mycket högre än vad det ska, då gör det så ont i mig att jag knappt vill röra mig.. Men hon är doktor, får väl lita på henne i guess. Men det är obehagligt och jag hoppas att det blir bättre. Ska säga hur det är nästa gång jag är på sjukhuset, vilket blir den 24e. För nu vill jag få ordning på mig själv, min kropp och mitt liv! Och jag har en helt vit period på obestämd tid. Så fresta mig inte för det här suger faktiskt, haha! Menmen får låna bil iaf om jag ska någonstans nykert så helt dåligt är det ju inte ;)

Sen händer det väl inte så mycket mer.. JO! Totte undrar om någon vet något bra program som man kan klippa musik i! Så har ni några förslag, SKRIV! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0