081124, 20.10

Jag är en robot. Eller iaf ett uppenbart offer. Jag har idag ingått ett förhållande med en blodsockersensor. Det förhållandet ska vara till januari, minst! Den kollar mitt blodsocker var femte minut dygnet runt. Det sitter alltså en slang i min mage, ansluten till slangen sitter det en liten sensor som skickar mina blodsockervärden till en kamoflagefärgad apparat som jag förslagsvis fäster på mina kläder eftersom jag inte får vara längre bort än 2 meter från
den för då blir det störningen och apparaten börjar pipa. Den piper som FAN om blodsockret är för högt eller för lågt. Den piper lite annars också, men varför har jag inte kommit på än. Jag förstår inte. Jag fick med en bruksanvisning. Jag tänker inte läsa den. Där går gränsen för vad som är töntigt! Snacka om att jag är uppkopplad :O Hehehe.....


Sen så råkade jag somna i badkaret också. Och drömde att jag blev tryckt mot en vägg av en häst, kommer inte ihåg vilken det var. Iallafall så vaknade jag av ett sånt där ryck ni vet, precis när jag blev klämd. Det där rycket var nog ganska hetsigt för det blev världens översvämning på golvet så jag var tvungen att ta massa badlakan och torka för att få bort allt satans vatten. Till råga på allt så höll jag på att dränka blodsockersensorn också.. Bra där Lovisa! >< 

Nu ska jag försöka få ihop ett okej reportage till imorgon. Wish me good luck! Please.

  <3    =  sant

Kommentarer
Postat av: Yer sis, Funck

Sluta kissa i sängen så slipper det bli översvämning, Lovisa. :<

2008-11-25 @ 02:38:21
Postat av: Klara

Du är snygg.

blodsockersensorn är snäppet snyggare, som en hög med stenar

2008-11-28 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0