081013, 15.23

Helgen har varit alldeles för stressig för att hinna med bloggande.
Har packat och flyttat kartong efter kartong till främby, där jag, mamma, sofia och casper alltså ska bo fr.o.m 18 okt! Iiiiiih!<3

Nu är jag iaf i skolan och försöker göra nåt vettigt. Har tappat orken lite faktiskt haha. Två veckor kvar, yeah..
Hade precis körlektion iaf. Jag är hemskt duktig tycker jag (och magnus för det mesta haha)! ^^

Ska nog dra mig hemåt snart och fortsätta med mina lådor, kartonger och annat skräp som ska förflyttas. Sen tänkte jag fixa ihop lite mat, åka till stallet och sen övningsköra massa massa massa med papsen! Ska nog kirra det satans körkortet snart hehehehe. Då blir det ett McD besök och FÖRHOPPNINGSVIS ett efterlängtat besök till västerås!<3 lovely. Jag saknar Dig. : )



Btw, idag är Ramones SJUKT BRA<3


Sitting here, with nothing to do
Sitting here, thinking only of you.. *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0