081016, 10.56

Såhär ser mitt liv ut just nu:

Det dåliga
- Förjävligt högt blodsocker = mår bajsdåligt jämt!
- Sämsta apun någonsin. Jag vill bara få världens influensa så jag slipper de här 2 sista veckorna
- A-tangenten funkar nästan inte alls på min dator. FAN
- Min älskade ponnyhäst har läskiga varbölder på sig som ingen verkar veta vad det är
- Missade la guns och kommer förmodligen missa hellacopters
- Måste lämna in min några veckor gamla mobil för dne är dum i huvudet
- Mår illa
- Alldeles för mycket grejer som ska ner i flyttlådor
- Sjukt dåligt sexliv
- Är jättefattig
- Har gått upp i vikt igen det jag tränade bort 

Det braiga
- Har tagit körkort
- Har gjort mer än hälften av min apu
- Flyttar på lördag
- I och med flytten blir jag nästan granne med mia och emma
- Åker till canarieöarna på lovet med mamma och syster
- Känner att den här hösten inte kommer bli lika jobbig och helvetisk som alla tidigare höstar
- Har fruktansvärt bra vänner och familj
- Börjar se slutet på alla mina grejer som ska packas ner
- Är inte kär
- Efter flytten kommer jag få tid och ork att börja träna igen
- Jag har väldigt söta djur

Kommentarer
Postat av: Mia

Puss <3

2008-10-16 @ 13:18:46
Postat av: WickedFuckingWonderboy

Godingen min, när är det du susar över riksgränsen? jag kommer ju ner med emil och ozzy den sjätte. puss

2008-10-21 @ 14:36:03
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0