081023, 09.36

Sitter i skolan. Är jävligt trött, trots de 3 stora kopparna kaffe jag hällde i mig innan jag drog hemifrån. Var med mamma och syster till vårdcentralen och vi fick vaccinationsspruta mot influensa så för första hösten/vintern någonsin kanske jag slipper ligga och vänta på att typ dö för jag alltid blir så galet sjuk >< Fast har hört att man kan bli jättesjuk av vaccinet också så nu är det bara att vänta! Värt om jag skulle bli sjuk nu när vi ska åka utomlands. Då blir jag arg! Fyfan.

Men nu sitter jag alltså i skolan, väntar på sanna och försöker få mod till att ringa min och sannas apuhandledare som bäst kan beskrivas som satan. Jag skojar inte! Hjälp.. 2 dagar kvar! JAG LÄNGTAR!! Och sen är det lov, kanarieöarna, here come! :D Ska bli väldigt nice! 


Jag vill mest av allt ha tillbaka min kanin :( Älsklingsgumman, långörat mitt. Jag hoppas du får hur mycket klöver och annat godis du vill utan att behöva få ont i magen. Och jag hoppas du vet att jag älskar dig grymt mycket. Saknar din mjuka päls, din lukt, dina små lustiga ljud. Allt med dig!<3 The circle of life, som jonas sa. Och vi ses sen. Men det är tungt och fruktansvärt tomt utan dig! :(

Kommentarer
Postat av: Eeline Virgina

Lilla go Ninni, ledsen hjärtat mitt.

2008-10-23 @ 11:52:19
URL: http://wickedwonderboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0