090103, 16.31

Long time, no see. Jag vet, men tja allihop! Nu är det nytt år, nya förhoppningar, nya planer och kanske ett och annat nyårslöften. Mitt är att jag ska spara alla mina kvitton på ALLT jag köper. Mest för att se hur mycket jag lägger ut under ett år på onödiga saker. Det kan bli intressant, eller hur..? Any way, fick idéen från Emmelie, så tack i guess haha :D

Sen har jag fått höra från lite olika ställen, att jag alltid är deppig här på bloggen. Och, såhär är det. När jag är glad eller när något roligt händer, låter jag hela världen få veta det. INKLUSIVE  bloggen, facebook, bilddagboken. Allt. Men när jag därimot är deppig eller uttråkad eller bara tycker att världen suger, då kommer ALLT fram här. Jag är en deppig textare helt enkelt haha. Allt kommer fram så himla lätt bara jag sätter mig ner och skriver. Har alltid varit sån. Sen har jag, som många andra, den försvarsmekanismen att när jag pratar med människor, försöker jag skämta bort saker. För att inte behöva svara på vidare frågor osv. Saker som gör ont att prata om, saker som bara är deppiga eller saker som jag är förvirrad över. Det här händer även när jag pratar med mina bästa vänner, såna som jag verkligen litar på. Det är bara sån jag är.

Och, utan att låta arg eller på något sätt arrogant.

Det här är min blogg, jag skriver vad jag vill i den.
Det jag skriver, skriver jag inte för att jag vill att folk ska tycka synd om mig.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0