090128, 14.34

Jag har gjort slut. Med google chrome. Jag tycker inte om det när det inte fungerar, och det har det inte gjort på ett bra tag nu. Så nu är det avinstallerat och borta! Hehehe.. Nu är det firefox som gäller igen. ><

Kollade min mail idag, och hade tydligen fått nåt varningsbrev från min distanskurs att jag inte lämnat in uppgifter och att det skulle rapporteras till csn och skit om jag inte lämnade in dom.. Vafan!? Jag HAR mailat in dom, men jag skickade bara in dom igen och nu funkade det tydligen :o skumt.. jag tror det var chromes fel!

Gjorde iaf nya uppgifterna till desktoppkursen, alla rätt! wowowowo :D:D Kursen är helt simpel och man bara garvar åt den, men det är skönt att känna att nåt går bra liksom haha

Nu lyssnar jag på massa bra musik och ska fixa mina naglar tänkte jag. Sen stallet!

Hepphepp, heirå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0